A bevételünk 1%-at környezetvédelmi nonprofit szervezeteknek
 adományozzuk. Élethosszig tartó garanciát vállalunk a termé¬
 keinkre, és a meghibásodott részeket újra rendbe hozzuk, így
 használatban tartjuk őket, nem kerülnek a szemétlerakóba. Min¬
 dennél jóval többet is tehetnénk — és fogunk is.
  
05 HALLATJUK A HANGUNKAT A POZITÍV VÁLTOZÁS ÉRDEKɬ
 BEN
  
A nagy olajipari cégek rengeteg pénzt költenek a kommuniká¬
 cióra, közben pedig folytatják a kitermelést. Nekünk nincsenek
 ilyen lehetőségeink, de azért hangunk van. És hallatni is fogjuk
 annak érdekében, hogy harcoljuk mindazért, amit fontosnak tar¬
 tunk. Reméljük, hogy ez cselekvésre ösztönzi mindazokat, akik
 meghallják.
  
06 A BOLDOGSÁG FONTOSABB A NÖVEKEDÉSNÉL
  
Ez két dolgot jelent. Először is, a cégünket azzal a céllal hoz¬
 tuk létre, hogy jól érezzük magunkat, munka közben és munkán
 kívül is. Kedves, vidám embereket alkalmazunk, és lehetőséget
 adunk nekik arra, hogy akkor és ott dolgozzanak, ahogy nekik
 jólesik. Másrészt pedig benne van az, hogy nem árusítjuk ki ma¬
 gunkat. A szorosan együttműködő, zárt csapatban hiszünk, és
 abban, hogy a 100%-os alkalmazotti tulajdonviszony a küldeté¬
 sünk hatékony teljesítésének a kulcsa. Ragaszkodunk ehhez
 akkor is, ha amúgy nagy a kísértés a ,minél többet minél gyor¬
 sabban" típusú növekedésre.
  
Ez a küldetés volt a sikerünk titka — és persze némi szerencse.
 Nem az egyetemen tanultuk, nem tanácsadó könyvekből bo¬
 garásztuk ki, nem is határoztuk el előre stratégiaként. Egysze¬
 rűen csak a kezdetektől fogva így csináltuk a dolgainkat, amióta
 létezik ez a cég, és most le is írtuk. A Peak Designt az a vágy
 hozta létre, hogy élvezzük az életünket, és közben jót cseleked¬
 jünk. Őszintén bízunk benne, hogy másokat is erre tudunk báto¬
 rítani. Közben pedig tudatában vagyunk annak, hogy sokat kell
 még tanulnunk, és ez a jövőben is így lesz.”