A bevételünk 1%-at környezetvédelmi nonprofit szervezeteknek
adományozzuk. Élethosszig tartó garanciát vállalunk a termé¬
keinkre, és a meghibásodott részeket újra rendbe hozzuk, így
használatban tartjuk őket, nem kerülnek a szemétlerakóba. Min¬
dennél jóval többet is tehetnénk — és fogunk is.
05 HALLATJUK A HANGUNKAT A POZITÍV VÁLTOZÁS ÉRDEKɬ
BEN
A nagy olajipari cégek rengeteg pénzt költenek a kommuniká¬
cióra, közben pedig folytatják a kitermelést. Nekünk nincsenek
ilyen lehetőségeink, de azért hangunk van. És hallatni is fogjuk
annak érdekében, hogy harcoljuk mindazért, amit fontosnak tar¬
tunk. Reméljük, hogy ez cselekvésre ösztönzi mindazokat, akik
meghallják.
06 A BOLDOGSÁG FONTOSABB A NÖVEKEDÉSNÉL
Ez két dolgot jelent. Először is, a cégünket azzal a céllal hoz¬
tuk létre, hogy jól érezzük magunkat, munka közben és munkán
kívül is. Kedves, vidám embereket alkalmazunk, és lehetőséget
adunk nekik arra, hogy akkor és ott dolgozzanak, ahogy nekik
jólesik. Másrészt pedig benne van az, hogy nem árusítjuk ki ma¬
gunkat. A szorosan együttműködő, zárt csapatban hiszünk, és
abban, hogy a 100%-os alkalmazotti tulajdonviszony a küldeté¬
sünk hatékony teljesítésének a kulcsa. Ragaszkodunk ehhez
akkor is, ha amúgy nagy a kísértés a ,minél többet minél gyor¬
sabban" típusú növekedésre.
Ez a küldetés volt a sikerünk titka — és persze némi szerencse.
Nem az egyetemen tanultuk, nem tanácsadó könyvekből bo¬
garásztuk ki, nem is határoztuk el előre stratégiaként. Egysze¬
rűen csak a kezdetektől fogva így csináltuk a dolgainkat, amióta
létezik ez a cég, és most le is írtuk. A Peak Designt az a vágy
hozta létre, hogy élvezzük az életünket, és közben jót cseleked¬
jünk. Őszintén bízunk benne, hogy másokat is erre tudunk báto¬
rítani. Közben pedig tudatában vagyunk annak, hogy sokat kell
még tanulnunk, és ez a jövőben is így lesz.”