OCR Output

2 fé mo

fogalmakat, és mi csak annyit tehetünk,
hogy ezt-azt kicsit átalakítunk. A homok¬
ban hagyott lábnyomunkat olyan gyorsan
fújja el a szél, mint amilyen gyorsan lét¬
rejott.”

A fotos ebben filozófiai párhuzamot lát
azzal, ahogyan az emberiség a bolygón¬
kon létezik. , Azt hisszük, hogy amit létre¬
hozunk, örökké tart. De nem így van. Ez
mindig eszembe jut, és emlékeztet arra
is, milyen gyönyörű és egyedi a bolygónk.
Meg kell védenünk, gondoskodnunk kell
róla. "

Kíméletlen körülmények

»A sivatagban minden megvan: a homok,
a szél és a nap mind kívül olyan tényezők,
amelyek sokat követelnek az emberektől
és a tárgyaktól, már néhány óra fotózás
alatt is" — mondja Kettner. De számára
éppen ebben van a sivatag vonzereje: az
ellenfény és a finom szemcsés struktúrák
párosítása a mesebeli történettel ideális
egy izgalmas divatfotóhoz.

Az élesség és az AF meggyőzte

Kettner extrém körülmények között
tesztelte az 70-200mm objektívet az
editorial fotózással: finom szerkezetű
anyagok sötét és világos színekben, bőr¬
tónusok visszaverődő fényben, háttérvi¬
lágítás konverterrel és anélkül, mindez
f/2.8 rekesszel. ,Meglepetésemre az SP
70-200mm G2 minden szempontból hi¬
batlanul működött" — összegzi Kettner.
"Számomra ez azt jelenti, hogy létezik
egy teleobjektív megfizethető áron, amely
nehéz viszonyok között is tartani tudja a
lépést egy komoly profi fotóssal. Mi győ¬
zött meg erről? A kiváló élesség a teljes
zoomtartományban, illetve az autofó¬
kusz, ami hihetetlenül gyors és pontos!

Az SP 70-200mm G2 állandó helyet ka¬
pott Kettner táskájában. ,Ez az objektív
tökéletesen illik az ízlésemhez: a teljesít¬
ménye hibátlan, még a legnehezebb kö¬
rülmények között is."

kívüli élességet biztosít.