OCR Output

Tripont, szemben a trendekkel?!

Az elmúlt évben számtalan gyártói rendezvényen és
a fotós piacot érintő konferencián vettem részt. Min¬
denhol a fényképezőgép-piac válságáról, a forgalom
drasztikus eséséről adnak hírt. Kétségtelen, hogy az
egyre erősebb hardverrel és optikával felszerelt okos¬
telefonok komoly konkurenciát jelentenek, elsősorban
a belépő szintű fényképezőgépeknek. Ugyanakkor a
professzionális gépek piaca nem csökkent, sőt, a full
frame gépek eladása nőtt az előző negyedévben.

Mi magunk is sokat és sokféle területen teszünk azért, hogy az elmúlt évek sike¬
reit folytatni tudjuk, és növekedhessünk a trendek ellenére is. A Tripont hagyo¬
mányosan a profik fotós-videós áruháza volt, de arra törekszünk, hogy az éppen
fotózni kezdők és a már haladó amatőrök is ránk találjanak, a segítségünkkel
bővíthessék a felszerelésüket és nem utolsósorban a tudásukat. Ezért én a sok
millió mobilos fotósra elsősorban mint lehetőségre tekintek. Sosem fotóztak
ennyien, sohasem készült naponta ilyen sok kép a nagyvilágban... A mi felada¬
tunk, hogy megteremtsük a minőségre és továbbfejlődésre való igényt. A Tripont
magazinja is ez a célt szolgálja. A trendekkel szemben magas nyomdai színvo¬
nalon tartós, többször kézbe vehető, izgalmas tartalmat szeretnénk szállítani
évente kétszer.

Bővült a kínálatunk is. A Fuji professzionális partnere lettünk: stúdiónkban ki¬
próbálható a középformátumú GFX, illetve idén tavasszal a Sony kameráival és
objektívjeivel is kiegészült a készletünk. Idén a hagyományos szakmai napok, a
fotósbörze és kiállításaink mellett új projekttel, a Tripont Fotómaratonnal indítot¬
tuk a tavaszt. Közel kétszáz fotóbarát vállalta az egynapos kihívást, és a sok jó
pályázat alaposan megizzasztotta a zsűrit. Másképpen is feszegetjük a fotózás
kereteit: a PhaseOne-nal több izgalmas kulturális örökségvédelmi és digitalizá¬
lási projektben veszünk részt. Budapesten is egyre több óriásmolinó felbontása
javult drasztikusan a csúcstechnológiánknak köszönhetően. Büszkék vagyunk
a fiatal generációra is. Stúdiónkban idén 6 vizsgamunka készült, és továbbra is
várunk mindenkit, aki ki szeretné próbálni az újdonságokat, vagy egy izgalmas
projektre keres technikai megoldást. A magazin is sokszínűbb lett. Sok új gépet
mutatunk be, és még több portfóliót! Köszönjük az együttműködést Bán And¬
rásnak, Éder Krisztiánnak, Gregus Máténak, Kapuvári Gábornak, Pol Kurucznak,
Radisics Milánnak, Stiller Ákosnak és Studinger Istvánnak.

1- TRIPONT FOTO VIDEO MAGAZIN - 2017 / 1.

eee tripont

selcomVi le -rem tit-lef-74la)

Kiadja:

Computer Emporium Kft. és a
Tripont Foto Video Kft.

H-1131 Budapest, Reitter Ferenc u.
132/5.

Lapalapító és felelős kiadó:
Peti Balázs

[ok yá ige kyátok
Peti Balázs

Grafika és tördelés:
(Otto) aalolay-Vi->.<olale lal
Mrollatelaner-laere)

Megjelenik:

Évente két alkalommal
A4-es méretben,

128+4 oldal terjedelemben

Szerkeszt6ség:

H-1131 Budapest, Reitter Ferenc u.
132/5.

+36 1216 4965
relgole)rore|Chualexelalmale

Hirdetésfelvétel/Marketing:
marketing€rtripont.hu

Nyomda:

Pauker Nyomdaipari Kft.

1047 Budapest, Baross utca 11-15.
Telefon: +36 1272 2290
www.pauker.hu

Terjeszti a Feibra Magyarország, a
Lapker Zrt.
és alternatív terjesztők

Megrendelés a szerkesztőség címén.
(Oifaalt-lelxelney

Barbara Palvin for CR Fashion Book
by Éder Krisztián