OCR Output

mert világszintű FMCG cégek és kereskedők körében, mint például
a Tesco, a Walmart, a P&G és az Unilever.

Mi volt a legizgalmasabb és a legtöbb kihívást tartalmazó
munkatok?
Az elmúlt másfél évben, mióta a Brandbank hazai stúdióval ren¬
delkezik, körülbelül 18.000 termékről készítettünk legalább egy
képet, de mivel a folyamataink elég standardizáltak, nehéz lenne
választani melyik volt a legizgalmasabb. Akadt néha egy-egy érde¬
kesebb feladatunk, de a szolgáltatásunk lényege, hogy az ügyfél
teljes digitális termékadatot kap; képekkel, tápanyag táblázattal, az
összetevők leírásával és marketing szöveggel. Ráadásul ez a digitá¬
lis tartalom nagyon könnyen integrálható bármilyen webshopba.
Alapvetően tömeggyártásra vagyunk berendezkedve, de egyedi
igények kiszolgálására is nyitottak vagyunk, ilyen volt például a
Kométa számára, egyedi art direction alapján készült felvágottas
sorozat, vagy a Rege savanyúságok lifestyle képei.

Mennyire gondolkodtok a jövőbe tekintve?

Elképzelhető, hogy pár éven belül 3D vagy teljesen virtuális
megoldásokkal rukkoltok elő?

A Brandbank angliai anyacége már kétfajta 3D megoldást kínál az
ügyfelek számára. Az egyik megoldás a hagyományos fotón alapu¬
ló több képből álló szekvencia, mikor a tárgyat körbeforgatva több
kép készül és ezzel egy forgatható termékkép jön létre. A másik
megoldás pedig, mikor egy 3D modellre kerül a fotózott textúra.
Az így létrejövő kép már egy valós 3 dimenziós objekt, minden ol¬
dalról, és szögből megtekinthető.

2016 / 2. -— TRIPONT FOTO VIDEO MAGAZIN - 59