OCR Output

Kik vagytok és mivel foglalkoztok? Kikből áll a csapat?
Főállásban ketten dolgozunk a stúdióban, Zana Krisztián és Szabó
Ádám. Krisztián az Iparművészeti Egyetemen végzett fotó szakon,
több évig élt és dogozott Londonban, alkalmazott munkái olyan
művészeti magazinokban jelennek meg mint a White Fungus, Bal¬
kon és az Artlocator, autonóm munkáit pedig budapesti galériák¬
ban lehet időnként megtekinteni.

Én a kecskeméti , práterben"majd a Pázmány Esztétika szakán
végeztem. Dolgoztam képszerkesztőként a Hamu és Gyémánt Ki¬
adónál — Audi magazin, VinCE magazin, Hamu és Gyémánt ma¬
gazin, hazai és nemzetközi reklám-, és katalógus fotózásokban,
majd 2015 júniusától a BrandBank stúdióját vezetem. Érdekel az
enteriőr-, portré-, gasztro-, valamint a reklámfotó.

58 — TRIPONT FOTO VIDEO MAGAZIN - 2016 / 2.

Szabó Ádám

Miből indultatok? Mi volt az alapvető elképzelés? (Pl. el¬
kezdtetek fotózni tárgyakat és kinőtte magát vagy abszolút
tudatosan álltatok a dologhoz?)

A Brandbank, a Nielsen csoport tagja, a világ egyik legnagyobb
digitális terméktartalmakat biztosító szolgáltatója, amely internetes
kereskedelmi oldalak, mobiltelefonos vásárlási- és virtuális értéke¬
sítési alkalmazások számára nyújt megbízható adatokat.

A Brandbank 20 év tapasztalattal rendelkezik az internetes keres¬
kedelem területén. Céltudatosan törekszünk arra, hogy bármilyen
piaci szegmensről legyen is szó, mi legyünk az elsődleges digitális
információforrás, hogy maximalizálhassuk ügyfeleink bevételeit, és
minimálisra csökkentsük erőfeszítéseiket. Kiváló minőségű digitális
tartalmakat állítunk elő, melyek ügyfeleink számára az internetes
kereskedelem sikerének kulcsát jelentik, ugyanakkor tartalom-gaz¬
dag online vásárlási élményt biztosítanak.

A Nielsen 2014-ben vásárolta fel a Brandbank céget. A Nielsen
Holdings a fogyasztói viselkedésmintákkal és tendenciákkal foglal¬
kozó vezető globális szolgáltatója, olyan cég, amely rendkívül elis¬