OCR Output

A
diaporáma nemcsak a művészi kifejezés
egyik formája, kitűnően használható az
oktatásban, ismeretterjesztésben, a rek¬
lám területén is. Én magam 1985-től is
készítek diaporámákat, soha sem megren¬
delésre. A Hard Rocks (1985), Visszaper¬
getett id6/Replayed Time (1987), Volt
egyszer egy falu/There was once a village...
(1988), Helyzetjelentés/Situation Report
(1989), karneval/Carneval in
Venedig
gem/Let me introduce my Wife (1990),
Tűztánc/Fire Dance (1991), Maszkok/Masks
(1992), Bemutatkozas/Introdukction (1995)
című műveimmel a világ legrangosabb

Velencei
(1989), Bemutatom a felesé¬

dia¬

poráma-fesztiváljain számos, díjat, felelete
prix-t nyertem. A Tűztáncot 1993-ban a FIAP
(Nemzetközi Fotóművészek Szövetsége)
történeti kollekciójába választják, 1994-ben a
FIAP Years Book statisztikai adatok alapján a
világ ranglista élére sorol. Ezt követően a
világ különböző tájairól érkeznek megk¬
eresések. A Photo Ciné Club Paris meghí¬
vására Franciaországban mutattam be
műsoromat (Un soir, un auteur — Studio
Raspail, Paris) , majd előadókörút következett
az Egyesült Királyságban, a Royal
Photographic Society meghívására. A »nazai
pálya" mellett Belgiumban, Németország¬
Franciaországban,

ban, Ausztriában,

Olaszorszagban,

Szlovakiaban, Angliában és Romaniaban is
sikerrel mutattam be — ahogy elneveztem —
Kép-Hang-Szinhaz műsoromat, ám az utób¬
bi évtizedben már nem számítok aktív
alkotonak. A MEDIAWAVE nemzetközi dia¬
porama és CD-ROM fesztivalok szervező¬
jeként, külföldi versenyek zsűritagjaként,
előadóként, az oktatási tevékenységemben
szemléltetőeszközeként használva azon¬
ban nem szakadtam el az audiovizuális

területtől.