OCR Output

1993-ban - épp egy válási , háború" kellős közepén — negatívjaim, diapozitivjaim nagy
részét nylon zsákokban, egy picében helyeztem, amelyet elöntött a víz. Sok ezer
felvételem esett áldozatul gondatlanságomnak, néhány azonban a nedvességnek,
gombásodásnak, fizikai sérüléseknek ,köszönhetően" megváltoztatta struktúráját, tex¬
túráját, faktúráját és halmazát: a tönkrement felvételek — tudom, szentségtörés ilyet állí¬
tani — művekké értek. Mielőtt kidobtam volna valamennyit, néhányat — az érdeke¬
sebbeket — kiemeltem, hajszárítóval megszaritottam, és nagyítást készíttettem. Amikor a
laboráns megkapta a munkatasakokat, bennük az egymáshoz, vagy a tároló tasak
pauszába ragadt diákat, kétségbeesetten telefonált: ,Baj van, valaki megviccelt, a kiál¬
lításra nagyítandó diáid helyett valami vacak, szemétből kikotort selejteket rakott!"
Sejtettem, miről van szó, s próbáltam megnyugtatni: , Kapaszkodj meg, ezekből lesznek
a kiállítási képek. Kicsit többet kell majd rávilágítani a nagyításnál, különben szép lesz a
CIBA, majd meglátod." Hogy sikerült-e megnyugtatnom, nem tudom, de ebből a
tfejdeyz-ttelellntelgtet tel [d é-et-Teleiígataat-Jojat leMstr-Uilittst-Uaame-lt-lale(ommcre).¢-1m ol¥le)ile-limel-l¢-le)[-1
kerültek ki, amelyek különböző pályázatokon is szép sikereket értek el.

E ét i
ar Roncsolt képek 1. / Fractured Pictures Bs 1
av Budapest, Magyarorszag/Hungary 1993 fa ea