Ugrás a tartalomra
mobile

Heritázs

  • Keresés
  • Gyűjtemények
Magyarhu
  • Englishen
  • Српскиsr
  • Serbo-Croatiansh
BejelentkezésRegisztráció
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Előnézet
prb_000001/0000

wetransfer-569cbb

  • Előnézet
  • Metaadatok mutatása
  • Permalink mutatása
Összes oldal
228
Gyűjtemény
Tripont - Problog Magazin
prb_000001/0014
  • Kötet áttekintése
  • Oldal
  • Szöveg
  • Metaadatok
  • Kivágás
Oldal 15 [15]
  • Előnézet
  • Permalink mutatása
  • JPG
  • TIFF
  • Előző
  • Következő
prb_000001/0014

OCR

Vagy mi a fontos abban a helyzetben? Az ott annyira intim volt, annyira kitárulkozott nekem, hogy azt éreztem, hogy ezt nem akarom másnak megmutatni, ez az övé és az enyém. Lehet, hogy erősebb lett volna az anyag, ha van benne egy síró férfi? Nem tudom, nem hiszem. De például a menekültválságban voltak olyan helyzetek, amelyek rám is nagy hatással voltak, mégis beleálltam és fényképeztem, mert azt éreztem, hogy fontos, hogy ezeket a képeket minél több ember lássa. Mert ez egy megoldás nélküli helyzet, ahol valamit tenni kell. Hogyan teremtesz kapcsolatot a képeiden szereplő emberekkel? Annyi a kommunikáció köztünk, hogy engedélyt kérek, hogy ott legyek. Ők csinálják a dolgukat, és én is ott leszek a háttérben, csinálom a magam dolgát. Én se viselem jól, ha a hétköznapokban jön valaki egy kamerával. Ezért törekszem arra, hogy minél kevésbé legyek szem előtt. Mert nekik is nehéz, nekem is nehéz. Milyen érzés ennyire háttérbe vonulni? Magamat a végeredménybe tudom beletenni, ahogy lefényképezem, ahogy megmutatom. Tüntetésen persze odamegyek három lépéssel az ember Nem hittem, hogy képes leszek erre, de meg kell csinálni. Alapvetően szemlélődő típus vagyok, ülök a sarokban, megfigyelem a dolgokat. Csinálsz olyan fotókat, ahol nem lépsz hátra? Beállított képek, művészi fotó...? Én nem készültem fotósnak, nem voltak ilyen terveim, bár volt bennem alkotói véna. Nem tartom magam művészembernek, de érdekelt a vizualitás. Rajzoltam, csak nem elég jól. Amikor a fényképezés közelébe kerültem, akkor éreztem, hogy ez pont azon a határon van, valahol szakmunka, mint az asztalosé, kell hozzá technikai tudás, konkrét feladat van, de többet is ki lehet hozni belőle. 27 éves voltam, amikor a MÚOSZ suliját elvégeztem. A legöregebbek között voltam az osztályban. De aztán szerencsém lett. Az első gyakorlati helyemen el tudtam kezdeni külsősként dolgozni, és jöttek a munkahelyek. Ebben a szakmában nagyon fontos a megbízhatóság és pontosság, és rám lehetett számítani: nem alszom el, leadom, amit kértek. Pedig nem gondoltam magam olyan alkatnak, aki a tönegben előreharcolja magát, könyököl a pasik között. De a gyakorlaton kiderült, hogy meg tudom csinálni, elég talpraesett vagyok. 12 ¢ TRIPONT FOTO VIDEO MAGAZIN e 2016/1.

Szerkezeti

Custom

Image Metadata

Kép szélessége
2481 px
Kép magassága
3508 px
Képfelbontás
300 px/inch
Kép eredeti mérete
1.7 MB
Permalinkből jpg
prb_000001/0014.jpg
Permalinkből OCR
prb_000001/0014.ocr

Adatvédelem

  • Adatvédelmi szabályzat
  • Süti – Cookie kezelése

  • https://facebook.com/tripont

Oldalink

  • heritazs.hu
  • phaseone.hu
  • tripont.hu
  • tripont.hu/problog

Kapcsolat

  • +36 30 462 23 40
  • klinger.gabor@tripont.hu
  • 1131 Budapest,
  • Reitter Ferenc utca 132/J.

  • Copyright © 2023 Tripont Kft.
  • Copyright © 2024 Tripont Kft.

Heritázs

BejelentkezésRegisztráció

Bejelentkezés

Elfelejtettem a jelszavamat
  • Keresés
  • Gyűjtemények
Magyarhu
  • Englishen
  • Српскиsr
  • Serbo-Croatiansh